Norgescup Big Air National - 06. Mar kl 09:00

MELD DEG PÅ!

PÅMELDING

Påmelding:

Skal inneholde: Navn, fødselsdato, klubb, mobil, mobil foresatt (om du er under 18), stand (regular eller goofy)

Påmelding enkeltpersoner: GJØRES HER

Påmelding samlet fra klubber:

Sendes samlet i Excel til pamelding@snowboardforbundet.no. Vi ber om at klubbene bruker påmeldingsmal som kan lastes ned her.

Skal inneholde: Fornavn, Etternavn, fødselsår, stance, klubb, sponsorer, evt. klasseforskyvning,  mobilnr, mobilnr til foresatt (om under 18 år), epost.

Påmeldingsavgift
Deltagelse koster 150,- som betales kontant eller med bankkort ved registrering.
MERK: NYTT AV ÅRET ER AT FOR SEN PÅMELDING GIR DOBBEL PÅMELDINGSAVGIFT. (300,-)

Påmeldingsfrist
Påmeldingsfrist er f fredag 4.mars 2016, kl. 12:00

Påmeldingsregel
De som melder seg på, men som ikke møter opp kan få slettet beste resultat oppnådd i NC siste 52 ukene fra NC rankingen!

Type konkurranse
Dette er en NorgesCup konkurranse som gir poeng på rankinglisten. Her gjelder det også å delta med tanke på NM. Det er ingen krav til FIS-lisens for dette rennet.

Registrering

Det er registrering lørdag fra 19-20 i anlegget. For å slippe kø lørdag morgen anbefaler vi alle å komme hit. Det er også registrering søndag kl 08:30-09.30

ALDERSKLASSER

Aldersklasser:

• Senior/Open:  1997 og eldre. Nedre aldersgrense for Open-klassen er 15 år (dvs. du må minst være født i 2000). Det betyr at du som er junior, men ekstra ivrig og vil konkurrere med de eldre kjørerne, kan gjøre det! Husk å merke påmeldingen hvis du er junior som ønsker å delta i Open-klassen.
  • Junior: 1998-99-2000
  • Yngre junior: 2001-2003. Kids født i 2004 kan delta i denne klassen om de har kjørt to kids renn tidligere (i fjor) og har lyst til å kjøre i denne klassen.

Premiering

Det deles ut 6 premier i alle klasser

KIDS bør i utgangspunktet ikke kjøre denne konkurransen da det er to store hopp - dersom det er unntak bør dette avklares med trener i klubben

FORSIKRING

Madcard

For å delta i snowboardkonkurranser i regi av Snowboardforbundet (NorgesCup) må kjørere løse MADcard. Hvis du kun ønsker å være forsikret på ett spesielt arrangement kan du tegne en engangslisens (MADcard) på stedet. Da gjelder forsikringen kun for den ene konkurransen. Hvis du kjøper en helårslisens gjelder den hele sesongen 2015-2016. Kjørere må medbringe kvittering på betalt MADcard.

#      Alle kjørere som har fylt 13 år må ha MADcard-forsikring. Forsikring er kun gyldig sammen med klubbmedlemskap. Kvittering forevises ved registrering på konkurransedagen.

#      Informasjon og kjøp av MADcard:https://www.deltager.no/snowboardforbundet/madcard

#      Meld deg inn i klubb: www.snowboardforbundet.no/klubb/

#      NB! Godkjent hjelm er påbudt i konkurransen!

TIDSSKJEMA

Registrering lørdag 19-20

Registrering søndag 08.30 - 09.30

DETALJER kommer onsdag 2. mars

ANNEN PRAKTISK INFO

Bibs:

Startnummeret må beholdes på under hele treningen samt under hele konkurransen. De skal innleveres etter rennet på rennkontoret eller til offisielt NSBF-personell. Du som utøver er ansvarlig for levering av bibs og blir fakturert for kr 500 for tap/ikke levert bibs.

Protester:

Eventuelle protester underveis i konkurransen skal være skriftlig. Dette har en avgift på kr 500,- og skal leveres TD. Denne blir så behandlet i rennets jury. Ved medhold får man denne summen tilbake.

Kjørermøte:

Her bør alle være for å få med seg eventuelle oppdateringer, samt at de som har spørsmål kan få svar. Eventuelle innsigelser på renntekniske saker kan taes opp her istedenfor etter rennet slik at utbedring kan bli gjort.

Doping:

Her som ellers i resten av norgescup og andre renn er det stor mulighet for at det blir dopingkontroll. Vær forsiktig med hva du tar av medisiner. Dopinglisten er lang og den kan du lese på: www.dopinglisten.no

Rennkort/dagskort (med BIBS)

Heiskort

1 dag

2 dager

3 dager

For øvrige gjelder prisene til Dombås Skisenter.

NB: Husk å ta med KeyCard, ellers må dette kjøpes i tillegg

Overnatting

www.trolltun.no
Kontaktinfo: Resepsjonen 61 24 09 60