Norgescup med X Games Kvalik - 13. Feb kl 12:00

MELD DEG PÅ!

PÅMELDING

Påmelding:

Skal inneholde: Navn, fødselsdato, klubb, mobil, mobil foresatt (om du er under 18), stand (regular eller goofy)

Påmelding enkeltpersoner: GJØRES HER

Påmelding samlet fra klubber:

Sendes samlet i Excel til pamelding@snowboardforbundet.no. Vi ber om at klubbene bruker påmeldingsmal som kan lastes ned her.

Skal inneholde: Fornavn, Etternavn, fødselsår, stance, klubb, sponsorer,  mobilnr, mobilnr til foresatt (om under 18 år), epost.

Påmeldingsavgift

Deltagelse koster 200,- som betales ved påmelding på deltager.no,  kontant eller med bankkort ved registrering.

MERK: DET ER IKKE MULIG Å MELDE SEG PÅ ETTER PÅMELDIGSFRISTEN

Påmeldingsfrist

Påmeldingsfrist er onsdag 10. Februar 2016, kl. 19:00

Påmeldingsregel

De som melder seg på, men som ikke møter opp kan få slettet beste resultat oppnådd i NC siste 52 ukene fra NC rankingen!

Type konkurranse

Dette er en NorgesCup konkurranse som gir poeng på rankinglisten. Her gjelder det også å delta med tanke på NM. Det er ingen krav til FIS-lisens for dette rennet.

Registrering

Det er registrering fredag fra 20-22 på Radisson SAS.

ALDERSKLASSER

Aldersklasser:

Denne Norgescupen har bare en aldersklasse, og det er SENIOR OPEN HERRER. Dvs at alle som er gammel nok til å kjøre Yngre Junior kan være med.           (2001-2003) Kids født i 2004 som i vanlig Norgescup konkurranser får konkurrere i Yngre Junior har ikke mulighet til å delta.

Premiering:

1. plass vil få plass i X Games Oslo Big Air som premie!!

I tillegg deles det ut 10 000,- i premiepenger + ekstrapremier til de som er på pallen.

FORSIKRING

Madcard

For å delta i snowboardkonkurranser i regi av Snowboardforbundet (NorgesCup) må kjørere løse MADcard. Hvis du kun ønsker å være forsikret på ett spesielt arrangement kan du tegne en engangslisens (MADcard) på stedet. Da gjelder forsikringen kun for den ene konkurransen. Hvis du kjøper en helårslisens gjelder den hele sesongen 2015-2016. Kjørere må medbringe kvittering på betalt MADcard.

#      Alle kjørere som har fylt 13 år må ha MADcard-forsikring. Forsikring er kun gyldig sammen med klubbmedlemskap. Kvittering forevises ved registrering på konkurransedagen.

#      Informasjon og kjøp av MADcard: https://www.deltager.no/snowboardforbundet/madcard

#      Meld deg inn i klubb: www.snowboardforbundet.no/klubb/

#      NB! Godkjent hjelm er påbudt i konkurransen!

TIDSSKJEMA OG FORMAT

Tidsskjema vil bli oppdatert etter endt påmelding, først da vet vi detaljene på trening og kvaliktider. Alle andre tider står.

Tidsskjema:

5 run, 2 ulike tellende

Premieutdeling

TBA under konkurransen

PS! Vi forbeholder retten til å endre programmet om nødvendig, slik at gjennomføringen kan bli så vellykket som mulig. Vi må kunne ta værforbehold og mulighet for at programmet kan justeres underveis. Eventuelle endringer vil bli opplyst på  snowboardforbundets facebookside og på kjørermøtet.

ANNEN PRAKTISK INFO

Bibs:

Startnummeret må beholdes på under hele treningen samt under hele konkurransen. De skal innleveres etter rennet på rennkontoret eller til offisielt NSBF-personell. Du som utøver er ansvarlig for levering av bibs og blir fakturert for kr 500 for tap/ikke levert bibs.

Protester:

Eventuelle protester underveis i konkurransen skal være skriftlig. Dette har en avgift på kr 500,- og skal leveres TD. Denne blir så behandlet i rennets jury. Ved medhold får man denne summen tilbake.

Kjørermøte:

Her bør alle være for å få med seg eventuelle oppdateringer, samt at de som har spørsmål kan få svar. Eventuelle innsigelser på renntekniske saker kan taes opp her istedenfor etter rennet slik at utbedring kan bli gjort.

Doping:

Her som ellers i resten av norgescup og andre renn er det stor mulighet for at det blir dopingkontroll. Vær forsiktig med hva du tar av medisiner. Dopinglisten er lang og den kan du lese på: www.dopinglisten.no

Rennkort/dagskort (med BIBS)

Heiskort

1 dag

xx

2 dager

For øvrige gjelder prisene til SkiStar Trysil

NB: Husk å ta med KeyCard, ellers må dette kjøpes i tillegg

Overnatting

VI KOMMER TIL Å BO PÅ RADISSON SAS, OG HER HAR VI FØLGENDE PRISER: (for booking kontakt Radisson BLU direkte: 62449000)

Romtilbud fredag til lørdag:

NOK 430 per person i trippel eller firmannsrom NOK 595 per person i dobbeltrom per natt. NOK 1190 per person i enkeltrom per natt.

Romtilbud fredag til søndag:

NOK 1300 per person i trippel eller firmannsrom NOK 1790 per person i dobbeltrom per natt. NOK 3180 per person i enkeltrom per natt.

Overnatting inkluderer:

Super breakfast buffet

Gratis trådløst internett
Parkering
Fri inngang til badet, med sauna og boblebad Alle prisene er inkludert moms.

Middag: 195,- pr pers (middagsbuffet)

Adkomst

Som meldlem i Snowboardforbundet har du fått en kode som gir deg leiebil bil fra 800,- for fre-mandag hos Europcar

www.europcar.no