Fimbulvetr: Ny Medlemsfordel

Skrevet av Bijora Sardarian, 18. Des, 2017

Nå er både Hikr og Rangr-trugene tilgjengelige for alle medlemmer med 25% rabatt!!!

Norske Fimbulvetr har tenkt helt nytt og revolusjonert måten truger lages på, som medlem kan du få 25% rabatt på følgende truger:

Hikr er en modell laget spesielt for bruk på toppturer og i kupert terreng. Selve trugen er laget i et stykke helstøpt plast. Den har et smart hullmønster som gir godt feste og god bæring, samtidig som den slipper gjennom snøen som legger seg på toppen. Bindingene kan enkelt justeres til alle typer sko og passer veldig godt til snowboardboots. Integrert Hælløft gjør bratte bakker vesentlig lettere. Hikr har også et kraftig stegjern som gir godt grep i alle retninger.

Rangr er en modell som er designet for stor belastning på tur. Den store, men kompakte bærekraften gir et balansert forhold mellom styrke og lav vekt og manøvrerbarhet. Ranger er den orginale Fimbulvetr-trugen for optimal bevegelse og på isete underlag. En utmerket truge for å lage  første spor i flatt og variert terreng.

Trykk deg inn på linkene for mer informasjon om trugene.

Vil du ha truger? Følg denne fremgangsmåten:

1. Bli medlem HER (er du medlem kan du bare logge inn)

2. Logg på Vipps

3. Søk opp 141514 snowmotion_snowboardforbundet

4. Velg Hikr eller Rangrtrugen (Alle priser er lagt inn med 25% rabatt)

5. Bekreft og betal

For mer informasjon besøk fimbulvetr.no eller Facebookprofilen deres.

Fimbulvetr - A winter backyard story with Mikkel Bang (subtitles) from Fimbulvetr on Vimeo.