Heming supertramp

"Girls On Board" Trampolinetreninger. Save the dates!

Skrevet av Katrine Røed, 09. Okt, 2015

Alle brettjenter! Sorry for at vi ikke har fått til ukentlige trampolinetreninger i Oslo denne høsten (hallen vi har hatt på NIH er under oppussing). Men vi kan nå komme med gladmelding om at vi har fått booket Holmen hallen i Asker og Supertrampolina til Hemning noen helger. Så save the dates, spread the word og kom på åpen trening med oss!

Lørdag 17.10.15: 1400-1600. Trampolinetrening, Holmen hallen (Asker)
Lørdag 14.11.15: 1500-1700. Supertrampen, Nye Heming idrettshall
Søndag 15.11.15: 1600-1800. Supertrampen, Nye Heming idrettshall
Lørdag 21.11.15: 1400-1600. Trampolinetrening, Holmen hallen (Asker)
Lørdag 05.12.15: 1400-1600. Trampolinetrening, Holmen hallen (Asker)
Lørdag 19.12.15: 1400-1600. Trampolinetrening, Holmen hallen (Asker)

Vår dyktige trener John Sebastian Myhre vil ha ansvar for treningene og lære bort en drøss med nye triks enten du er nybegynner eller pro. Moroa er gratis for alle jenter som er medlem av en av landets snowboardklubber. Har du enda ikke somla deg til å bli medlem koster det 50 kr å være med, men et medlemskap får du fra kun 100 kr (frikjørerlosjen), så her er det ingen grunn til å måtte cashe ut for hver enkelt trening :) Ta med treningstøy, innesko og litt stoke. Vi stiller med trenere, bounceboards og nyttige tips til hvordan du kan forbedre dine ferdigheter på brett til vinteren. Treningene i Asker har vi sammen med Asker Snowboard og Freestryle.

Adresser til hallene:
Holmen: Vogellund, 1394 Nesbru. "Nye Holmen turnhall" - vis a vi Skeidarbygget på Hvalstad
Heming: Gulleråsveien 5, 0779 Oslo

Vi håper på å se så mange som mulig av dere disse helgene!

Snowboardforbundet - Girls on Board

Template not found

NSBF

Årets bilde, årets kjører, året klubb. Hvem synes du fortjener prisene på snowboardawards? Gå inn på Playboard.no og stem! @playboard