Masse hopp og rails i parken

Wakeboard og barmarkscamp for jenter

Skrevet av Katrine Røed, 13. Apr, 2016

Snowboardforbundet har fått en super avtale med kabelparken på Norsjø, og kickstarter sommersesongen med "Girls On Board" wakeboard- og barmarks camp helgen 13-15(16) mai.

Vi deler inn i grupper etter alder, treningsnivå og om man har kjørt wakeboard tidligere eller ikke, så dette blir en stor camp for alle nivåer og aldre. I tillegg til dyktige wakeboard instruktører vil vi ha på plass landslagstrener for å gi jentene en god innføring i barmarkstrening opp mot neste snowboardsesong.

For kun 700,- får alle jenter denne helgen:

•    2 overnattinger i 4 manns leiligheter (sengetøy må medbringes)
•    Frokost og lunsj lør/søn
•    Middag lørdag
•    Heiskort 2 dager
•    Instruksjon i wakeboard, barmarkstrening og skate
•    Gratis lån av wakeboard og skateboard (våtdrakt kommer i tillegg hvis man ikke har dette for 100,- dagen, som betales direkte der)

Vil man nyte enda en ekstra dag på Norsjø på mandag 16.mai (fridag) koster det 300 NOK ekstra for overnatting, heiskort og mat denne dagen.
For de som eventuelt har sesongkort på Norsjø koster campen med overnatting og mat 500/700 NOK.

For mer info og påmeling: TRYKK HER

Vi har holdt av 40 plasser, så dette blir en unik mulighet til å få en kickstart på brettsommeren for en veldig rimelig penge. Vi gleder oss max!

Template not found

NSBF

Årets bilde, årets kjører, året klubb. Hvem synes du fortjener prisene på snowboardawards? Gå inn på Playboard.no og stem! @playboard

Transworld Snowboard