Tryvann, Oslo Vinterpark

Jentetreninger i Oslo Vinterpark

Skrevet av Katrine Røed, 20. Jan, 2015

Hver onsdag hele sesongen vil vi ha trening i Tryvann for alle snowboardjenter. Treningene vil ledes av tidligere rekruttlandslagstrener Henning Marthinsen, og er åpen for alle jenter som er medlem av en av landets snowboardklubber.

Oppmøtepunkt vil være på toppen av heisen kl 19.15, og vi kjører sammen eller i grupper frem til kl 21.15. Heisannlegget er åpent til kl 22, så for de som vil holde på litt lenger er det mulighet for det. Hovedfokuset på treningene vil være på parkkjøring, men det vil selvfølgelig være mulig å få tips til annen kjøring eller å komme bare for å ha noen andre å cruise i bakken med. Deltakerne stiller med heiskort selv, men får gratis veiledning og trening. Forutsetning for å være med er at man er medlem, eller melder seg inn i en snowboardklubb. Treningen er ment som et supplement til det tilbudet og aktiviseringen man får gjennom egen klubb, men for de som bare vil være med på disse jentetreningene kan "Frikjørerlosjen" være et bra alternativ. For full oversikt over snowboardklubber og hvilken som vil passe best for deg, klikk her.

Første treningsdag vil være onsdag 21.01. Etter planen vil vil holde på hver onsdag samme tidspunk frem til anlegget stenger, men det tas forbehold om endringer i forhold til vær, føre og trenerkapasitet. Endringer vil eventuelt varsles i god tid på Girls On Board sin Facebookside.

Håper vi ses i Tryvann!

Template not found

NSBF

Årets bilde, årets kjører, året klubb. Hvem synes du fortjener prisene på snowboardawards? Gå inn på Playboard.no og stem! @playboard