Jenter på snownoardcamp

Billigere sommercamper for jenter

Skrevet av Katrine Røed, 20. Mai, 2015

Snowboardforbundet sitt jentesatsningsprosjekt har en gladmelding til alle Norges snowboardjenter som vil på camp i sommer.

Sammen med Mesta AS, går vi inn og sponser 500 NOK av egenandelen på de understående arrangementene for alle jenter som er medlem av en snowboardklubb. I tillegg vil vi sikre at alle campene har gode trenere på plass til å ta seg av jentene gjennom hele campuka.

Camper som man kan delta på:

21.-26. Juni: Ildsjelen Stian Linnes kjører tradisjon tro KiddyCamp på Juvass. Campen kalles "familieuke", og det oppfordres til at man har med seg en en foresatt, men det vil også være mulighet for å delta selv om man ikke kan ha med seg noen. Flere jenter er allerede påmeldt, og kjente trenerfjes som John Sebastian Myhre og Lise Mirja Øieren vil være med deltakerne hele uka. Orginalpris på campen er 3850 NOK. For mer informasjon om opplegget, se HER

22.-27 juni + 29.juni-04.juli: Sommercamp på Folgefonna. Disse to ukene blir det snowboardcamper på Folgefonna med dyktige jentetrenere (det er selvfølgelig også lov å kjøre med gutta om man ønsker det, for campen er åpen for alle selv om det vil være egne jentegrupper). Orginalpris på campene er 4500 NOK. For mer informasjon, se HER

28.juni-03.juli: Quicksilver Jenteshred på Juvass: Her vil snowboard- og skijenter samles til en egen jenteuke med freeski jenta Nina Rusten i spissen. Campen vil ha fokus på et sosialt opplegg på tvers av grenene og gjøre mye spennende aktiviteter nede i Lom i tillegg til kjøring i bakken. Orginalpris på campen er 4990 NOK (telt) - 6350 NOK (hytte). For mer informasjon, se HER

Prisreduksjonen i egenandelen blir trukket fra orginalprisen, og gjelder kun for jenter som er/blir medlem av en snowboardklubb i forkant av arrangementet. Er du enda ikke medlem av en klubb kan du finne ut hvilken klubb som passer best for deg og melde deg inn i denne HER. Priser på klubbmedlemskap koster fra 100 kr, så her er det penger å spare uansett hvor aktiv du velger å være i klubben. Et klubbmedlemskap er også et godt bidrag til snowboardsporten, for å vise idretten hvor mange aktive brettkjørere som finnes.

Meld deg på campen du ønsker å delta på og oppgi hvilken klubb du er medlem av, så vil du få avslaget fra arrangøren.

Ha en super brettsommer alle sammen!

Template not found

NSBF

Årets bilde, årets kjører, året klubb. Hvem synes du fortjener prisene på snowboardawards? Gå inn på Playboard.no og stem! @playboard

Transworld Snowboard