Kickstart på sesongen med 2 jentecamper

Skrevet av Katrine Røed, 27. Aug, 2015

Epic event på Geilo arrangerer sammen med Snowboardforbundets "Girls On Board" 2 rene jentecamper før jul. Barmarkshelg i det nye sommeranlegget 2-4.okt, og den tradisjonsrike ”Session jente camp” 10-13.des, som avsluttes med en Norgescup konkurranse for de som vil. Her kan snowboardjenter i alle aldere melde seg på, enten de er nybegynnere eller om de har kjørt mye.

Nå har du sjansen til å melde deg på begge campene samtidig for den veldig hyggelige prisen 3900 NOK (4900 for ikke-medlemmer av snowboardforbundet)
Hvis du bare ønsker å bli med på en av campene gjelder prisen i informasjonen under.

Info om begge campene fra Epic Events:

Barmarkscampen arrangeres på den nye sommerparken Epic Boardshop har bygget i bakgården til Highland Lodge på Geilo. Sommerparken er unik av sitt slag i landet. Den er bygget med spesiallaget plastmatter i inrun, airbag, skumgummiputer og gressmatter som landinger. Med såpevann glir dette som snø.

Epic Summerpark inneholder:

-        Bigjump til airbag
-        Begynnerhopp til airbag
-       4 stk rails til myke putelandinger
-       Trampoline for snowboard på beina
-       Konkurransetrampoline med avsats til airbag.

Her er det enkelt å prøve på nye triks som man ikke har turt på snø enda. Med god veiledning tar trenerne dere steg for steg fram mot målet. Enten det er rails eller hopp.

Anlegget er svært enkelt å kjøre på, og luftpute og skumgummimadrasser gjør landingene ufarlige.
Kveldshappenings vil skje i Epic Boardshop i Geilo sentrum. Her er det innendørs skateramp, snowboardmuseum, chillout og fingerboardpark. Camperne får handle det de trenger i snowboardshopen til -30%. Vi bor på Highland Lodge. Et av Geilo`s fineste hoteller midt i Geilo sentrum. Her bor vi 4 på hvert rom og kan nyte herlig hotellfrokost, svømmebasseng, boblebad, sauna og trimrom. Campen inkluderer også frokost, lunsj og middag.

Snowboardforbundet sin jentesatsning "Girls On Board" sponser 500 NOK av prisen for alle jenter som er medlem av en snowboardklubb!

Campen koster kr 1700,- pr pers (2200 uten klubbmedlemskap).
Dette inkluderer:

-       Fri tilgang Epic Sommerpark
-       Coaching av dyktige instruktører.
-       Hotellovernatting 2 netter (fredag – søndag)
-       Enkel bespisning ved ankomst fredag
-       Middag lørdag
-       Frokost 2 dager (lørdag-søndag)
-       Lunsj 2 dager (lørdag-søndag)
-       Filmvisning, quiz og skating kveldstid.

Campen starter med oppmøte i Epic Boardshop i Geilo sentrum fredag kveld kl 20.00. Her sitter vi med navnelistene og gjør registreringen. (Husk penger. Vi tar også kort). Her gir vi dere den informasjonen dere trenger. Det blir også litt servering av pølser for dere som er sultne etter lang reise.

Husk:

-       badetøy (til svømmebasseng på hotellet)
-       snowboardutstyr og hjelm
-       signert egenerklæring (blir sendt på mail)

Skateboard kan dere evnt ta med selv eller låne i Epic Boardshop.
De som kommer med tog vil bli hentet på stasjonen. Avreise og ankomst til følgende tider:

Fredag 02.okt:             fra Oslo     kl. 15.25.               -           fremme Geilo kl. 18.52.

fra Bergen kl. 15.59.                -           fremme Geilo kl. 18.56.

Hjemreise søndag velger dere selv tidspunkt. Vi frakter til togstasjon etter behov.

Påmelding: se informasjon nederst

Session Jentecamp, Geilo 10-13.des.2015.

Tradisjon tro avholdes sesongens første jentecamp og Superstylesession Norgescup på Geilo i desember.
På campen deles kjørerne inn i grupper på 6-8 pers, som hver har egen instruktør. Det deles inn etter nivå og hva dere ønsker mest å kjøre.

Vi holder til i Havsdalen og på Kikut. I Havsdalen ligger en super park med 2 hopplinjer og  railpark som inneholder 11 rails og en snowboxer. På Kikut finnes det 2 parker for nybegynner nivå.

Vi bor på Highland Lodge. Et av Geilo`s fineste hoteller midt i Geilo sentrum. Her bor vi 4 på hvert rom og kan nyte unik hotellfrokost, svømmebasseng, boblebad, sauna og trimrom. Middag og kveldshappenings  vil skje i Epic Boardshop i Geilo sentrum. Camperne får handle det de trenger i snowboardshopen til -30%.

Søndag er det ”Superstylesession”. En slopestylekonkurranse kun for jenter i regi av NSBF og GIL. Mange jenter velger dette som sin første konkurranse. Dette er selvfølgelig valgfritt å være med på.

Campen koster kr 3200,- pr pers (3700 uten klubbmedlemskap).
Dette inkluderer:

-           Heiskort 3 dager (fredag - søndag)
-           Hotellovernatting 3 netter (torsdag – søndag)
-           Middag 2 dager (fredag - lørdag)
-           Frokost 3 dager (fredag-søndag)
-           Coaching av dyktige instruktører.
-           Transport til og fra tog og kveldshappenings.
-           Fritt utlån av brett, boots og bindinger om trengs.
-           Filmvisning, quiz og skating kveldstid

Campen starter med oppmøte i Epic Boardshop i Geilo sentrum torsdag kveld kl 20.00. Her sitter vi med navnelistene og gjør registreringen. (Husk penger. Vi tar også kort.)
Deretter deler vi inn i grupper og gir den informasjonen dere trenger før det blir servering av pølser for dere som er sultne etter lang reise.

Husk:

-       badetøy
-       snowboardutstyr og hjelm
-       signert egenerklæring

Skateboard kan lånes i Epic Boardshop.

Torsdag 10.des:           fra Oslo     kl. 15.25.               -           fremme Geilo kl. 18.52.

fra Bergen kl. 15.59.                -           fremme Geilo kl. 18.56.

Påmelding:

Fyll ut følgende informasjon, og send påmeldingen til: sessioncamp@gmail.com

Navn:
Begge/kun en av campene:
Bosted:
Alder:
Tlf:
Tlf foreldre/foresatte:
Mitt nivå på kjøring (1-5):
Snowboardklubb (hvis medlem):
Ønsker å bo med (max 3 pers):

Arrangør og kontaktperson: