Nå får du medlemsrabatt på Lapoint

Lapoint med medlemsfordel på surfeturer

Skrevet av Henrik Thorsen, 11. Jun, 2014

Gode nyheter! Nå får du som medlem av snowboardforbundet 10 % rabatt på ukesreiser med Lapoint.

Lapoint Surfcamps er en kjent aktør i markedet, med camper i Norge, Portugal og Bali blant annet. Nå kan du få være med til redusert pris, siden du er medlem i Snowboardforbundet!

Du har noen forskjellige alternativer å velge imellom, forskjellige steder og noen turer for deg over 18 og noen for deg under 18. De fleste turene er det 10% rabatt på, og da kan du velge hvilken helg du vil reise. Men, vi har også klint til med en superbillig ukestur til Portugal, med enda mer rabatt, gitt at du kan reise en spesifisert helg i oktober.

ER DU IKKE MEDLEM? MELD DEG INN HER

Her er dine alternativer:

1. STADT SURFSOMMERLEIR

Er du mellom 13-17 år og vil prøve surfing? Bli med Lapoint på Surfsommarleir og lær deg å surfe på Stadt. Som medlem i Snowboardforbundet får du 10 % rabatt
www.lapoint.no/ungdomsleir
Film: http://vimeo.com/73361177

2. SURFCAMP BALI

Er du over 18 år og liker kombinasjonen av perfekte bølger, et varmt klima, en vennlig lokalbefolkning og god mat gjør så burde du reise med Lapoint til Bali. Som medlem i Snowboardforbundet får du 10 % rabatt

3. SURFCAMP PORTUGAL

Sugen på å forlenge sommeren? Reis med Lapoint til Europas surfemekka Ericeira i høst. Som medlem i Snowboardforbundet får du 10 % rabatt
Film: http://vimeo.com/87480116

4. BILLIGSTE ALTERNATIV - SURFETUR TIL POTRUGAL I OKTOBER

Dato: 4. Til 11. Oktober. Sjekk ut facebook-event her sånn for updates og info!

Surfeturen til Portugal arrangeres i samarbeid mellom Snowboardforbundet og Lapoint, det er første gang vi drar på surfetur og vi vil at du skal bli med! Som deltaker her får du en meget vennlig pris og muligheten til å oppleve et deilig klima, en spennende kultur og bølger som passer både for helt nybegynnere og erfarne.

Vi bor på Camp Mohino.
Läs mer her: http://www.lapoint.no/accommodation/camp-moinho-2/ Se en film her:http://vimeo.com/85107404

Denne pakken inkluderer:

- 7 overnattinger
- 7 frokoster
- 7 dagers utstyrsleie (våtdrakt+surfebrett)
- Instruksjon (5 X 2 timer)
- Transport til surfespots de dagene vi ikke surfer i nærheten
- Så mye surfing du bare orker, det er gåavstand til nærmeste surfespot
- Organisering av utflukter
- Fri disponering av campens fasiliteter basseng, volleyballplen,
fotballspill, tv og miniramp
- 2 yogaøkter
- Velkomstmiddag
- Henting og levering på Lisboa flyplass

MEDLEMSPRIS: 3890 NOK (ORDINÆR PRIS: 4310 NOK)

Denne turen bestiller du plass på via en av disse linkene:

Level 1 http://goo.gl/M8qg7I
eller Level 2 http://goo.gl/nQtPyX

Fly t/r Oslo-Lisboa fra 1550,-
Du kan booke fly igjennom en av disse stedene for eks:
Momondo.no, Norwegian.no (direkte), Sas.no (direkte), Flytap.com (direkte), Finn.no, Lufthansa.com, klm.no, brusselsairlines.com

Hva er Lapoint Surfcamp Portugal?
Lapoint Surfecamp Portugal er kombinert overnatting og surfeskole. Campene er bygget opp rundt visjonen om å skape et miljø som går ut på å ha det gøy sammen uavhengig av alder, kjønn, nasjonalitet eller hvor god man er til å surfe. Alle som jobber på campen elsker surfing og er der for å sørge for at du hele tiden har det så bra som mulig. Vi holder på med surfing fordi vi synes det er gøy og det er dette Lapoint Surfecamp Portugal handler om. Vanskeligere enn det er det egentlig ikke.

Uansett om du er nybegynner eller har surfet lenge, finnes det garantert noe for deg på surfecampen vår i Ericeira. Dette er den perfekte plassen for deg som vil surfe i Europa, for her finnes virkelig alle de elementene en god surfereise bør bestå av. Gode bølger, en avslappet atmosfære, likesinnede mennesker og en masse å gjøre og se.

VIKTIGST - HVORDAN FÅR DU RABATT?
Når du bestiller din tur plotter du bare inn medlemsrabattkoden: snfo57
Dette gjelder da alle de fire turene

ER DU IKKE MEDLEM? MELD DEG INN HER

VI SEES I BØLGENE!