Bli med som frivillig på NM!

NM Snowboard og frivillige

Skrevet av Bijora Sardarian, 17. Feb, 2015

NM OSLO VINTERPARK/HAFJELL: Hele Norges snowboardfamilie kommer til NM i snowboard, og det skal deles ut titler i halfpipe, slopestyle og big air. Det er et tett program fra ankomst til avreise, og noen må være i kulissene og passe på at ting går som det skal. Ikke bare må de jobbe lange dager og passe på at ting flyter, men de må også være motiverte og ha det gøy og spre mye glede.

Rekruttering av frivillige
Forbundets aller viktigste folk er crew og frivillige. Uten denne drivkraften er det nærmest umulig å arrangere et stort arrangement som NM.

Snowboardforbundet er nå på leting etter dyktige og motiverte frivillige som har en interessere for snowboard og arrangement. Er du en person som passer til vårt miljø og som kan yte det lille ekstra for at snowbord-Norge skal få tidenes Norgesmesterskap er du en perfekt kandidat. Under finner du mer informasjon og nyttige linker. Uten frivillige hadde ikke våre arrangementer kunne blitt gjennomført, du er gull verdt! Har du en kompis som kunne passe som frivillig, er det bare å dele eller anbefale siden. Vi er gira på å møte nye mennesker. Og husk, frivillige er lykkeligere enn folk flest!

Når og hvor trenger vi deg?
NM avholdes over tre forskjellige helger, i tre skisentre, Oslo Vinterpark, Kongsberg Skisenter og Hafjell Alpinanlegg. Halfpipe er grenen som kjøres i Oslo, SBX kjøres i Kongsberg, mens de andre grenene gjennomføres i Hafjell. Vi trenger frivillige til to av helgene: Som frivillig kan du enten velge å være med på begge arrangementene, eller du kan velge det som passer deg best, vi trenger folk begge steder!

Til Halfpipe NM i Oslo Vinterpark trenger vi frivillige 1. Mars
Til Slopestyle og Big air NM i Hafjell trenger vi frivillige 26-29. mars

Følg denne linken for mer informasjon og for påmelding:

Denne linken er for deg som vil være med på halfpipe NM
Denne linken er for deg som vil være med på NM i Hafjell
Du kan som sagt gjerne melde deg som frivillige til begge arrangementer. Vi håper du har lyst til å være med å lage verdens beste NM!
For mer info om selveste arrangementet kan du følge denne linken:

Kontaktinfo
Bijora Sardarian
Mail: bijora@snowboardforbundet.no

Saken fortsetter under videoen, med mer info for hvert arrangement

Mer info til frivillige NM Halfpipe

Det er en dag vi trenger folk til å jobbe, søndag 1. mars. Og oppgavene vi trenger hjelp til er:
- Registrering av kjørere/sekreteriat
- Shaping/merking i pipen
- Resultathjelp
- Startere
- Promotere snowboardforbundet i teltet vårt

Mer info til frivillige NM Hafjell

Som frivillig får du følgende:
1. Gratis transport, overnatting, mat og heiskort under oppholdet.
2. Goodiebag.
3. Jobbe i et motiverende og morsomt miljø.
4. God erfaring innen snowboard og event.
5. Bidra til at landets beste snowboardkjørere får et fantastisk NM!

Her finner du litt mer praktisk informasjon om hva det er behov for:

Det er fire dager vi trenger folk til å jobbe, torsdag 26. til lørdag 29. mars. Og oppgavene vi trenger hjelp til er:

- Opprigg onsdag
- Registrering av kjørere/sekreteriat
- Shaping/merking
- Portvakter
- Resultathjelp
- Startere
- Promotere snowboardforbundet i teltet vårt
- Nedrigg søndag

For opprigg onsdag er du nødt til å reise til Hafjell på tirsdag. Ved påmelding i skjema til høyre kan du krysse av om du trenger transport eller om du har bil selv. Om du har bil kommer vi til å kontakte deg slik at flere kan få sitte på med deg oppover!