Foto: Peter Gløersen

Ny medlemsfordel: AVIS

Skrevet av Bijora Sardarian, 09. Mai, 2018

Ut på tur? Nå kan du leie bil hos AVIS til tidenes medlemspris!

Vintersesongen er kanskje over, men sommersesongen har jo bare akkurat begynt! Skal du en tur til Fonna kanskje? Eller en tur til Lofoten Surfsenter? Snowboardforbundets medlemmer tilbys eksklusive priser på leie av weekendbil, og faste rabatter i både inn-og utlandet. Se priseksempel og mer informasjon under:

Fast medlemsrabatt og weekendpriser:
- Opptil 15% rabatter på ordinærleie i Norge
- Opptil 15% rabatt på ordinære leier i utlandet
- 3-dagers weekendleie, personbil: 1000,-
- 3-dagers weekendleie, nyttekjøretøy: 8000,-

*For at leie skal kvalifiseres som weekendleie kan bilen tidligst hentes torsdag kl. 15.00, og leveres senest mandag kl. 09.00.

Kom deg raskt på veien med Avis Preferred:
Avis Preferred er et lojalitetsprogram som er raskt, enkelt og gratis. Om du melder deg inn får du tilgang til fordeler som gratis weekendleie, prioritert betjening ved skranken, raskere reservering og praktisk parkerte bilder - dette er valgfritt!

Vil du bestille? Følg denne fremgangsmåten:
1. Bli medlem her NB! Dette tilbudet er eksklusivt for våre medlemmer
2. Gå inn her for å finne bil
3. Reserver bilen
4. Ta med medlemsbevis, førerkort og kredittkort ved utlevering
5. Kos deg/dere på tur
6. Lever bilen

Bestillingsbetingelser
- Avis dekker kun prisen for leie ikke tilleggstjenester, eller egenandel ved eventuelle skader
- generelle vikkår og betingelser gjelder
- Prisene inkluderer 800 km, skade-tyveriforsikring (CDW/TP,  og mva
- Nasjonal/internasjonal enveisleie er ikke tillatt

Miljøpolicy og ISO 14001
Det er viktig for Snowboardforbundet at våre samarbeidspartnere tar et samfunnsansvar og har et aktivt forhold til miljø. AVIS forplikter seg til å være et godt forbilde for omverden når det kommer til miljøspørsmål i Norge. I 1997 lanserte de som første bilutleieselskap, retningslinjer for selskapets samfunnsansvar, og har i mer enn 20 år bidratt aktivt til å verne om miljøet ved å måle og redusere CO2-utslippene deres. Å bli sertifisert i henhold til kravene i ISO 14001 innebærer et sertifikat som synlig bevis på at de etterlever kravene, samt forplikter seg til fremtiden. Sertifiseringen omfatter hovedkontoret, alle egeneide stasjoner og deres franchisebasis, selve sertifiseringen er utført av det Norske Veritas.

Retningslinjer for Eco Driving

1. Kjør jevnt
Unngå hard akselerering - aggressiv oppstart kan medføre opptil 60% høyere drivstoffbruk

2. Skift gir effektivt