Quiksilvercamp i Trysil - med spesialpris til klubber/medlemmer!

Quiksilvercamp i Trysil under NM

Skrevet av Henrik Thorsen, 02. Apr, 2014

Er du keen på å være i Trysil under NM, men ingen planer om å stille til start? Du kan alikevel få kjørt masse snowboard, få coaching av pro snowboardere og ha det generelt gøy hele helga på Quiksilvercamp.

Quiksilvercamp arrangerer ski og snowboard camper for 10. året på rad i Norge og har lagt årets Trysil-camp til samme helg som NM i snowboard. Campen er en seriøs og utviklende møteplass for unge utøvere som har interesse og ønske om å utvikle seg med instruktører i topp nasjonal og internasjonal klasse. Samtidig legger vi stor vekt på allsidighet, sikkerhet og gode holdninger.

Mange utøvere har blitt oppdaget og utviklet seg på campen i disse årene og mange har fått venner og nettverk for livet. Kjente trenere gir deg gode tips om din kjøring. På Quiksilvercamp kan du bli trent av Martin Skogholdt, Fredrik Austbø eller Stian Solberg og i tillegg møte profiler av topp internasjonalt nivå som kommer på besøk under campene.

Perfekt for deg som vil ha en kul pakke med sol, slush og shred. Kjente trenere gir deg gode tips om din kjøring.

Saken fortsetter under bildet

Mathias Eckhoff under Quiksilvercamp i Trysil i fjor

Rabatt til snowboardforbundets medlemmer og klubber

Er du så heldig at du er medlem i en klubb? Da vil du få 15% rabatt på campen i Trysil. Det blir grilling, surfing på waverideren, bowling og mye moro.
Og hvis du ikke er medlem kan du lett melde deg inn her

Quiksilvercamp tilbyr også din klubb en spesialpris hvis dere kommer med minst 8 stk til campen. Les mer om klubbtilbudet ved å trykke her

Bli med på camp, bli med på moroa på Trysil, og få med deg verdens beste snowboard-NM i samma slengen!

Praktisk info og bestilling:

Trysil 10. – 13. april
2 timer fra Oslo
Norges største og beste skisted. Kåret til Norges beste park sist vinter
31 heiser, 66 nedfarter og 2 terrengparker
Quiksilvercamp er i Trysil for 8. Året på rad
Bowling og surf på Flowrider (kveldsaktivitet)

For bestilling, program, priser og detaljer: www.quiksilvercamp.no

Velkommen til Quiksilvercamp vintercamper 2014