Siste Norgescup!

Skrevet av Bijora Sardarian, 05. Mar, 2018

Norgescupsesongen er ikke over helt ennå!

I tradisjons tro avsluttes norgescupsesongen i de naturskjønne omgivelsene på Skillevollen, Mo i Rana. Den 11.mars er det duket for siste konkurranse i norgescupen denne sesongen. slopestylekonkurransen har tidligere blitt omtalt som spring session med kjørere fra både Bodø og Sverige som har knivet om heder, ære og premiepenger. Mer info og påmelding finner du HER

For den ivrige er det også en camp i forbindelse med norgescupen, campen er i regi av Normal SK, klubben omtaler det som årets begivenhet på sine nettsider. Vi har blant annet hørt snakk om en air bag som er fraktet med hurtigruta fra Lofoten til Mo i Rana. Vi hører også rykter om at utstyrsordningen BUA vil være tilstede i Skillevollen med gratis utlån av både snowboard og annet snøvennlig sportsutstyr!

Camp-program
Fredag 09.mars: Innetrening på Mjølan
Lørdag 10.mars: Trening i bakken, Bag-jump/air bag og Pizza
Søndag 11.mars: Regional Norgescup slopestyle Skillevollen

Camp-påmelding via mail:
Hvor: normalsk@gmail.com
Påmeldingsino: Navn, alder, gren, stance, klubb, kontaktinfo foreldre/foresatte
Pris fredag til lørdag: 100kr

Er det vanskelig å komme seg til Mo sier du? Som medlem får du superrabatt hos både AVIS bilutleie, med priser helt ned til 800kr for hegen, opptil 30% Nordic Choice hotels og helt spesielle priser hos SAS sportspriser.

Nyttige linker
Info og påmelding Norgescup