Silje Norendal og Markus Rustad ble årets overall vinnere, hvem vinner 2019?

Snowboard NM 2019 skal være i...

Skrevet av Mette Kvåle, 09. Aug, 2018

I vinter skal landets beste snowboardere gjøre opp om gullmedaljene i...

Etter en hektisk vinter full av internasjonale konkurranser og ikke minst OL, skal landets beste snowboardere samles i Trysil for å gjøre opp om edelt metall. Norgesmesterskapet arrangeres 10-14.april.

– At Snowboard-NM NOK en gang kommer tilbake til Trysil er bra fordi det ikke er vits å endre på noe som funker så utrolig bra. Trysil er en utmerket arena for å samle snowboardmiljøet og det at landslagskjørerne kan henge sammen med de andre snowboarderne i resepsjonen og matsalen på Radisson synes jeg er helt unikt, sier sportssjef i Snowboardforbundet, Per Iver Grimsrud.

Foruten de sosiale fordelene av et norgemesterskap i Trysil, ser Per Iver også andre verdier av å velge Trysil som destinasjon.
– Parken i Trysil var i fjor den beste den har vært.  Lever den opp til denne standaren i år også er vi i mål, noe som kanskje er det aller viktigste på NM. Vi gleder oss!

Grenene som legges til Trysil er boardercross, slopestyle og big air. NM i halfpipe arrangeres i Oslo.

Klubbene kan alt nå booke overnatting på Radisson.

NOK 725,- per person i trippel eller 4 mannsrom per natt

NOK 975,- per person i dobbeltrom per natt

NOK 1520,- per person i enkeltrom per natt

Overnatting
Super breakfast buffet
Middag
Gratis trådløst internett
Parkering
Fri inngang til badet, med sauna og boblebad Alle prisene er inkludert moms.

Prisen er gyldig frem til 01.02.2019 ved ledig kapasitet. Hotellet oppfordrer til å booke så tidlig så mulig. Booking skjer ved å sende mail til reservation.trysil@radissonblu.com ref SnowboardNM 2019

Det er mulig å avbestille rom inntil 8 dager før - så det er ingen grunn til å vente.